Tarkista...
Juhlasali
- Montako pistorasiaa tilassa on ja miten ne on sijoiteltu, tarvitseeko jatkojohtoja esim. esiintyjille tai musiikintoistoon?
- Äänentoisto ja akustiikka, vaatiiko puheen pitäminen mikrofonia? Onko sellainen juhlapaikalla valmiina?
- Saako polttaa oikeita kynttilöitä?
- Onko juhlapaikalla astioita, maljakoita, pöytäliinoja, yms. vuokraan kuuluvaa tavaraa?
- Onko valoissa himmentimet? Miltä valaistus näyttää?
Ruokailuasiat
- Montako pöytää on? Minkä kokoisia? Miten ne ovat yleensä sijoiteltu tämän kokoisissa juhlissa? Miten kannattaa sijoitella, jotta mahtuu vielä tanssimaan/esiintymään?
- Montako tuolia, ovatko kaikki samanlaisia?
- Paljonko kylmätilaa keittiössä on?
- Naulakkotilat ja niiden riittävyys (tärkeää etenkin talvihäissä!)
- Parkkipaikka, määrä, laatu ja etäisyys?
- WC:t, koko, sijainti ja määrä. Mahdollinen inva-WC?
- Missä voi tupakoida?
- Onko juhlapaikalla mahdollista yöpyä?
Lapsiasiat
- Montako syöttötuolia juhlapaikalla on?
- Mihin juhlapaikalla saisi rauhallisemman imetys/hoitohuoneen?
- Onnistuuko jonkun turvallisen nurkan eristäminen leikeille ja leluille?
- Moneltako vuokra-aika alkaa?
- Haetaanko avaimet jostain vai tuleeko joku paikan päälle avaamaan ovet?
- Milloin tilasta pitää viimeistään poistua?
- Miten avaimet palautetaan?
Maksaminen ja mahdollinen peruutus
- Paljonko varausmaksu on? Hyvitetäänkö se loppusummasta?
- Milloin loppusumma tulee maksaa, ennen vai jälkeen tapahtuman?
- Milloin pitää viimeistään perua paikkavuokra, jos tuleekin esteitä?
- Mikä on hyvityskäytäntö, jos pitopaikka onkin peruva osapuoli?
- Pyydä myös sopimus, pohjapiirros ja pöytäkartat etukäteen paperilla tai sähköpostiin
- Kuuluuko siivous vuokraan, mitä kaikkea siivoukseen kuuluu?
Kuvat ovat taasen kaikki pinterestin syövereistä, en omista oikeusia niistä yhteenkään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti