sunnuntai 24. tammikuuta 2016

The One Ring

Minun kihlani. Se on nyt minun. Minun ihan oma!


Aiemmassa sormuspostauksessani esittelin kaksi kaunista sormusta, joita olin käynyt morsiusneitojeni kanssa kokeilemassa. Toinen niistä jäi päähäni kummittelemaan ja näin kuukautta myöhemmin mietin sitä sormusta edelleen päivittäin, kävin jopa useammassa liikkeessä sovittelemassa juuri tätä yhtä sormusta!


Kohinoor Laurel. Mietin pitkään myös tämän ja sen yksitimanttisen Laurelin välillä, se timantillinenkin versio kun on vallan äärettömän kaunis! Päädyin tähän timantittomaan, sillä haluan käyttää sormusta päivittäin ilman huolta timantin pysyvyydestä. Toki laadukkaassa sormuksessa timanttien istuvuus on niin hyvä, ettei siitä tarvitse murehtia, mutta aina pitää sitten murehtia sormuksen huollosta. Valkokultasormus ei muutenkaan ole huoltovapaa, säännöllinen rodiointi on tarpeellista joka tapauksessa, mutta nyt ei ainakaan timantin takia tarvitse niin kalenterin kanssa huolehtia huoltovälistä! Muutenkin sormus majailee pitkiä aikoja päivästä omassa laatikossaan, sillä töissä ja urheillessa en voi koruja pitää, joten rodinointia tuskin kovin tiuhaan tarvitsee harrastaa.

 

Tähän tosiaan mahtuu vielä toinen sormus viereen. Tai miksei jopa kaksi. Sanoinkin sulholle, että saa luvan ostaa minulle 10. hääpäivänä vielä yhden sormuksen! Tällä hetkellä haaveilen joko pienestä ja sirosta rivitimanttisormuksesta, tai sitten Annette Tillanderin piparkakkureunaiset AneMy Raet Kohinoorin molemmille puolille. Tai siis yksi vihkinä ja yksi sitten kymmenen vuoden päästä!



Viimeinen kuva kopioitu suoraan Annette Tillanderin nettikaupan sivuilta täältä!

3 kommenttia:

  1. Tuo Laurel on kyllä niin kaunis! Itse olen myös tykännyt ajatella, että vihkisormuksen viereen mahtuu vaikkapa sitten kymmenentenä hääpäivänä vielä toinen sormus. Tuo AneMy Rae on myös kaunis, en ole ennen siihen törmännytkään missään. Sopii myös yhteen aika monenlaisten sormusten kanssa, ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen kyllä tosi tyytyväinen tähän sormukseen, kun kerran pitää ottaa useampi sormus kannettavaksi. Jos olisin pelkästään omaa mielipidettäni kuunnellut, olisi mulle tullut vain yksi leveämpi sormus :) nyt kyllä oon jo ihan innostunut ajatuksesta, että tämä kokonaisuus ei ole koskaan valmis, vaan siihen voi aina lisätä jotain ja tilanteesta riippuen sitten vaihdella niitä sormuksia mitä käyttää.

      Ihanin kommentti tästä sormuksesta on kyllä tullut mummun suusta: "No oletpahan löytänyt ittes näkösen sormuksen, on kyllä kaunis!" Mummut <3

      Poista
  2. Kaunista, mitä tuohon muuta voi sanoa sormusasiasta. ♥

    VastaaPoista