perjantai 4. joulukuuta 2015

Mekkojen sovittelua, osa 1

Kävimpä vähän sovittelemassa erilaisia ja -mallisia mekkoja. BTW Tampereen leimuskasta saa ihan loistavaa palvelua! Sydän ja silleen. Käveltiin kauppaan sisään ja kun kerroin murheeni mulle napattiin heti ainakin kuus mekkoa sovitettavaksi, ei siinä muuta kun koppiin vain!

Ensin kokeilin yhtä harmaata sifonkiunelmaa, jonka kaulus oli kirjailtu valkoisilla pyöreillä helmillä. Malli oli mulle täydellinen mutta jotenkin mekko oli ehkä liian arkisen oloinen. Seuraavaksi sukelsin kauniin hopeanharmaaseen pitsiunelmaan, jonka merenneitomalli, pitsin runsaus ja vaalea väri sanalla sanoen epäilyttivät. Mutta wau, eihän se ole ollenkaan paha, not bad at all!
Päässä ei ole huntua vaikka siltä näyttääkin! Sovituskopissa vain roikkui alushame sopivalla kohtaa!

 

Kokeilin vielä muutamaa erilaista sifonkileninkiä ja yhtä prinsessamekkoa (joka niin ei ole mun juttu) ja minulle selkiytyi ainakin yksi asia: tuleva häämekkoni on merenneitomallinen pitsimekko.

Ilmeestä varmaan näkee, että tykkään!
Tämä musta mekko oli yksi omia suosikkejani, morsiusneitokaiseni tykkäsivät enemmän tuosta harmaasta (vaikka harmaa oli myyjän rekistä valitsema, tämän mustan neidot kävivät itse minulle hakemassa kun se oli kuulemma ihan mun näkönen). Tässä pidin erityisesti tuosta selästä ja olkaimista, joita ei varmasti ole vaikea rakentaa ihan normaaliin olkaimettomaan mekkoon. Kuvista ei juuri näy, mutta tämä yksilö oli kauttaaltaan kirjailtu paljeteilla, mikä ei sekään ole ehkä ihan se minun juttuni, diskopallot jätän mielelläni tanssilattian kattoon ja pukeudun itse mekkoon.

Kaveri toimii nuppineuloina, morsiusneidoista on vaikka mihin!
Valitettavasti ei tullut otettua kuvia ollenkaan niistä mekoista, jotka ei niin iskenyt. En ole vielä kunnolla sisäistänyt tätä bloggaajan tarvetta kuvata kaikkea.

Sormuksiakin sovittelin muutamassa liikkeessä samalla kerralla, niistä lisää sitten myöhemmin!

Jälkihuomautus: Bloggeri kusee nyt taas ihan urakalla... Vaikka kuinka yritän saada tekstin tasauksen vasempaan reunaan, tulee blogiteksti osittain tasattuna keskelle. Voi nyt vittu! Anteeksi tästä, koitan vielä korjata asiaa! Jokohan onnistui..? Noni, viimein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti